در جست و جوی حقیقت

در جست و جوی حقیقت


نمایی از بارگاه مقدس حضرت زینب (س) در جنوب دمشق، پایتخت سوریه. (تصویر آرشیوی)

به گزارش مصاف به نقل از پرس تی‌وی، هزاران تن از مردم پاکستان با برپایی تظاهرات، حمله اخیر به حرم حضرت زینب (س) در سوریه را محکوم کردند.



هزاران پاکستانی در این تظاهرات که روز دوشنبه (۲۲ جولای،۳۱ تیر) در شهر کویته در جنوب غرب پاکستان برگزار شد، شعار «مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود» سر دادند.

معترضان همچنین امریکا، رژیم اسرائیل و عربستان سعودی را به تحریک و تشدید ناآرامی در سوریه و پاشیدن بذر نفاق در میان مسلمانان متهم کردند.

در همین حال، روز یک‌شنبه (۲۱ جولای، ۳۰ تیر)، شهرهای پاکستان از جمله اسلام‌آباد، کراچی، پیشاور، تندو الله‌یار، مولتان، جیلم Jhelum و مندی بهاءالدین، صحنه تظاهرات، تجمع و اعتراضات مشابه بود.

تظاهرات‌کنندگان در کراچی از سازمان ملل و کشورهای مسلمان خواستند این حمله را مورد توجه قرار دهند و آن را به عنوان یک اقدام تروریستی محکوم کنند.

بارگاه مقدس حضرت زینب (س) در حومه دمشق، پایتخت سوریه، روز جمعه در حمله شبه‌نظامیان تکفیری مورد حمایت خارج، هدف گلوله‌های خمپاره قرار گرفت.

سوریه از مارس ۲۰۱۱ تاکنون صحنه ناآرامی‌های مرگبار است؛ به گزارش سازمان ملل، بحران و ناآرامی‌های سوریه بیش از ۹۰ هزار کشته و میلیون‌ها آواره و بی‌خانمان برجا گذاشته است.

دولت سوريه مي‌گويد اين ناآرامي‌ها از خارج کشور طراحي مي‌شوند و گزارش‌ها نشان مي‌دهند، شمار بسیار زیادی از شورشيان درگیر با دولت دمشق، اتباع خارجي هستند.

دمشق همچنین برخی از کشورهای غربی و متحدان منطقه‌ای آن از جمله عربستان سعودی، قطر و ترکیه را به تامین بودجه و تجهیز تسلیحاتی شورشیان معارض با دولت سوریه متهم کرده است.

برخی از سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر، شورشیان مورد حمایت خارج در سوریه را به ارتکاب جنایات جنگی متهم کرده‌اند.

منبع: پرس تی وی

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

www.MASAFPORTAL.com

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: reza ׀ تاریخ: سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mobareze.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com